Tuesday, May 22, 2012

04.05.12. Elise, Kristiinaga Roccas söömas. Polnud nii ammu Elist näinud. Leppisime päeval kokku, et kuna mu vanemad sõidavad ära ja õde on sõbranna pool, siis võiks ju minukal istumise teha. Helistasin Elisele ka, kuid ta teatas, et peab õhtul linnas olema, seega kui õe trenni viisin, võtsin Kri ja Elise peale ning suundusime Roccasse. Sõime ja rääkisime mitu tundi juttu. Tore oli. Pärast käisime Kristiinaga kähku Rimist läbi ja tulime minu poole, kuhu hiljem tulid ka Kristel, Karl, Rauno S, Kriss, Stiina ja Oskar. Pidasime Sikiga Skype’i kõnet ja naersime palju. Kuna olin paar päeva tagasi haige olnud ja väsimus tükkis peale, pidin kolme-poole nelja ajal pundi laiali ajama.


06.05.12. Ma ei tea, kas ma olen siin blogis maininud, et “Tommy and Jerry“ multikas oli kunagi mu lemmik? Vist mitte. Ühel pühapäeval läksin Henri poole ja oh, imet! Kõik olid end teleka ette seadnud ja vaatasid Kanal 2 pealt täispikka multifilmi Tommist ja Jerryst. Ergo, Kri, Karl, Liis, Neu, Taavi olid seal lisaks Henrile. Hiljem vaatasime mingit filmi, mida ma kunagi näinud polnud (ma ei saa aru, ma olen nii palju filme näinud, aga mõnikord tundub, et ma poleks nagu kunagi teleka ette või kinno sattunud). Aa, isa tegi vahukoort ja maasikatoormoosi – nom-nom.

09.05.12. Grupivanemate koosolek. Remember  ma ütlesin, et mul on mõned uudised, mida varsti jagan, well, here it is: minust saab koos Kristi Mari ja Kerstiniga grupivanem, sest Kristel ei jõua kõigi oma kohustuste kõrvalt esinduskogus ja mujal grupiürituste jms organiseerimisega tegeleda. Koolist veel niipalju, et mikro-makro sain 4, jeee!!! Arvasin, et saan 1 või 2, kuna KT tulemus ei olnud just kõigeparem + eksamiks õppisin palavikuga, aga tuleb välja, et sooritasin eksami megahästi ja tulemuseks ongi kaunis ja õiglaselt väljateenitud 4. TTÜst tulin ära Krissu ja Oskariga, võtsime Liisi ka peale ja tõime Sauele, hiljem läksime Liisiga Henrikale terrassile istuma ja juttu puhuma. Pärast olime Liisiga Karli pool ka. Karl sõi pelmeene (need on väga aktuaalne teema viimasel ajal), rääkisime juttu, kuulasime muusikat ja logelesime niisama.

11.05.12. Libedakoolitus. Täiga lahe oli! Kartsin, kuna Henri ei saanud muga tulla ja ma ei teadnud ka täpselt, mida oodata, aga väga äge oli. Sain olla ühe toreda naisega ühes autos (sõitmine toimus paaris) ja palju jutuainest jätkus, tuleb välja, et ta on ka varem DanceActis käinud ja tegeleb tantsimisega, on TTÜs õppinud jne. Hästi mõnus :) Ja sõit oli megalahe, kuigi päriselus oleks sellised situatsioonid vist väga õudsed.

18.05.12. Grupiõhtu Foorumi Patrickus. Grupivanemate koosolekul arutasime lisaks muule infole ka seda, kus, kas ja millal pidada semestri lõpu puhul mingit üritust. Kutsusime energeetikud ka (keda ilmus kohale 2) ja mõtlesime, et kui on ilus ilm, siis võiks piknikut pidada, kui vihmasem/tuulisem/külmem etc, siis võiks kuskil istuda. Pakkusin Patrickut. Mõeldud, tehtud. Tore õhtupoolik oli.

19.05.12. Lõpuks ometi tuli mu kõige parem pinginaaber ja üks paremaid ja kauaaegsemaid sõbrannasid – Siki – Tartust koju. Sirle tuli õhtul meile. Õppisin keemiat söögitoas ja rääkisime juttu. Ostsime kinopiletid. Plaanisime Krissu poole filmi minna vaatama ja jälgisime CL finaali (what the hell? Ma ei suutnud otsustada, kelle poolt olla. Londoni Chelsea oli aastaid mu lemmikuks meeskonnaks ja toetasin neid pikka aega, aga siis kuidagi vajus ära, igast treenerite vahetused, jamad rikkusid emotsioonid ära ja mäng ka nagu absoluutselt ei toiminud. Bayern on aga saksa meeskond ja saksa jalgpall sümpatiseerib mulle väga ning igal suurturturniiril hoian sakslastele pöialt + mõlemas meeskonnas mängivad mängijad, keda imetlen. Kibemagus võiks öelda selle võidu üle, kuid mul on siiski väga, väga hea meel, et Terry ja Lampard lõpuks Chelsea särgis selle karika ja meistritiitli enne vanaduspõlve siiski ära suutsid võtta). Südaöö paiku läksime Krissu poole, kus üritasime Siki, Krissu ja Oskariga filmi vaadata: panime mängima 3 erinevat filmi pooleteise tunni jooksul ja ei vaadanud ühtegi lõpuni. Mitte just kõige produktiivsem õhtu.


20.05.12. Hommikul ärkasime kümne paiku, läksime Sikiga kinno Johnny Deppi uut filmi vaatama. Mulle päris meeldis, kuigi see oli kohati suht sünge, aga omamoodi ja huumoriga. Helena Bonham Carter on imeline!!! Depp oli oma teada tuntud headused ja Tim Burtoni fantaasial ja nurkadel, mille läbi ta maailma näeb, pole piire (tho, “Dark Shadows“ oli varem vist juba mingi sari vms ja selle ainestikul on see film tehtud).

22.05.12. Täna oli keemiaeksam. Tegin selle 15 min-ga ära ja ootasin pool tundi, et keegi töö ära viiks. Lõpuks Karel ja Triin viisid, sain ka püsti tõusta. Väga imelik oleks olnud pärast 20 min ära viia eksamitöö, kui aega on kolm tundi. Suht kerge oli, aga samas, kes teab, ma võisin sinna ka kogemata siukest jama kirjutada, et ise ka ei usu. Loodan, et läks hästi siiski. Ülehomme on inka eksam, järgmine kolmapäev materjaliteaduse eksam, siis on kõik ja suvevaheag võib alata!

Sikiga on meil vist juuni kolmas nädalavahetus tegevust täis, kuid kui kõik 100%liselt kindel, siis kirjutan siia ka. All I can say is that I’m really excited! Hea on ka see, et mul on sõbranna, kes absoluutselt iga äkkideega kaasa läheb. Peaksin talt rohkem õppima "jah" ütlemist. Love ya, bbgurl!

 
Ilusad ilmad on. Nautige neid kuni veel saab, sest kunagi ei tea, mis ees ootab. Loodetavasti tuleb ilus, soe suvi, kuid mitte lämmatav ja kohutavalt palav. Loodan, et sel aastal saame sääsevõrgud ka akende ette, siis oleks normaalne elada, muidu on täiesti talumatu, eriti veel praegu ja lähimate nädalate jooksul, sest sääski on meeletult palju ja nad on megakurjad ka veel. Anyway, nautige neid mõnusaid ilmasid ja sööge palju puuvilju :)

xx