Thursday, May 3, 2012

Hakkab Pihta

Hey, kiddos! An aplause for me I'm posting more often now, aren't I? Püüan, kuigi kohe-kohe on sess ukse ees ja siis läheb koletumaks õppimisralliks. Tänagi oli mikro-makro eksam. Olen viimased päevad haiguse käes vaevelnud (palavik, köha, nohu 'n stuff) ja jätsin seega õppimise viimasele hetkele, kuigi Riin, Kerstin ja teised olid ka alles eile vist õppimist alustanud, seega kõige hullemad süümekad polnud. Eile õhtul tekkis kerge paanika ja ründasin Oskarit jälle küsimustega tema ja Krismari eksami kohta, mis neil eelmise semestri lõpus oli, agaaaa ega ma väga targemaks ei saanud. Närv oli ikka sees. Eksami ajal oli vastik, kuna nohu on ja "pea oli paks" (või siis raske, nagu emale pärast autos ütlesin, tarkust täis ju ;)), aga ülesanded polnud väga rasked, loodan, et sain läbi ja ei pea sessi lõpus järgi tegema. Õnneks mu keskmine hinne on nii hea, et võin ka ühe või kahega leppida, kuigi eriti ei tahaks nii nigelat tulemust, aga eks näis, enam pole võimalik midagi muuta. Iseenesest rasked polnud, aga mõelda tuli küll, jah.

Haigeks jäin pärast Liisi sünnipäeva. Imestasingi, et nii pikka aega pole haigused kimbutanud. Liisi sünnipäeva puhul istusime algul St. Patrickus ja hiljem läksime osaga seltskonnast Studiosse. Had fun! Aitäh, Taavi, et sa autoga tulid ja meid kella viieks hommikul koju tõid :) Aitäh, Kristiina, Tanel, Ergo, Karl ja Taavi, et teiega megatore oli. Ja kõige suurem aitäh mu pisikesele, imeilusale inglile Liisile, kes meid kõiki enda sünnipäevale kutsus. Love you, babygirl!

Mis veel uudist? Üks suhteliselt ahvatlev ettepanek tehti grupivanema Kristeli poolt (igal erialal erinevatel kursustel on igal grupil (meie erialal on nt 2 gruppi, kuna meid tuli lihtsalt nii palju sellele erialale õppima) grupivanem). Pean veel veidike mõtlema, aga võib-olla et olengi nõus ja annan siis oma otsusest teada ka :)

Eelmises postituses mainisin, et tahaksin Müncheni Bayerni võitu CL poolfinaalis Reali vastu. Hell to the yeah they won!!  Kahju oli Ramosest, kui ta palli katusekorrustele saatis ja kahju oli Özilist, kes finaalist Reali särgis eemale peab jääma, aga lõpptulemus meeldis mulle sellegipoolest. Nüüd jääb veel gigantide lahing ära oodata. Mourhino kibe keel väidab, et see pole õiglane, et Inglise liiga 5. meeskond (hetkel Premier League 6. kohal) võitleb Bundesliga teise meeskonna vastu, aga kaua seda El Classicot jaksabki vaadata. Huvitavam on jälgida nende meeskondade võitlust, kes üksteist nii hästi ei tunne ja võivad kasutada erinevaid taktikaid ja proovida erinevaid lahendusi kui neid, kes üksteist läbi ja lõhki tunnevad. Maybe that's just my opinion.

Ostsin endale täna uue juuksemaski (jee, hästi lõhnab teine ja mul on sellest sarjast juustesse jäetav spreipalsam ka, mis on megamõnus ja lõhnab samuti taevalikult) ja juukseõli ka. Mm.. See juukseõli on selline, mis jäetakse ka juustesse, et need läigiks paremini, toidaks juukseid ja juukseotsi ning muudaks neid elastsemaks, vastupidavamaks. Mu juuksed on vääägaaa pikaks kasvanud ja kuigi vahel ma mõtlen, et ma lihtsalt ei jaksa nendega enam tegeleda, neid hooldada ning lühikeste juustega oleks vähemalt viis korda mugavam, siis mulle meeldivad mu pikad juuksed ja ma kardan, et ma ei oskakski kuidagi nendeta olla. Anyway, kõige rohkem lisaks igast kreemidele mul ongi vist juuksehooldusvahendeid. And I have no freaking idea, why I'm even talking about this. Sorry for the randomness, I guess.

Kristiina helistas just, et Krissu, kes kunagi õues ei käi, kuna TTÜ keskkonnatehnikutel on maksimaalselt pingutama panev õppekava ja vaba aega praktselt üldse ei jää, tuleb lõpuks õue ja eee.. What do I do? Mina istun kodus, kirjutan blogi ja mõtlen, mida teha, sest ma ei taha oma külmetushaigust hullemaks teha. Õnneks see jama hakkab taanduma juba ja kõige suurem probleem ongi nohuga. Oh, no! Nüüd algab ju kevadine õitseaeg.. Tore, kui oled peaaegu et kõige vastu allergiline. Ja mis kõige parem, tamme vastu on mul allergia kümne skaalal kümme punkti ja ma elan tammiku kõrval. Fantastic!


Emm.. Mida veel? Oh, mul on uus inspiratsiooniallikas: Phillip Phillips. Ta on selleaastase "American Idoli" üks võistlejatest ja ma hoian talle pöialt. This kid's got talent and heart as well. Tema laule (ja häält) kuulates tulevad igast head mõtted pähe ja mõnus tuju ning mulle meeldib see, et ta ise naudib muusikat ja esinemist.

Homme oleme õega kahekesi kodus, vanemad lähevad kuhugi sõpradega ja sõidavad ma ei teagi kuhu. Kuhugi, kus saab ujuda ja teatris käia. Või vähemalt nii palju olen ma kuulnud. 

Ja "Avengers" tuleb kinno. Jeee!! Finally!

Hästi, mul polegi enam midagi rääkida, seega I'm going to tune off now. Plzzzz ärge külmetage, see pole üldsegi armas ja mõnus ning parem on väljas sõpradega olla, kui üksinda toas aega veeta, seega pange õhtuti soojalt riidesse ja ee.. Sööge palju vitamiine (ehk puuvilju, juurvilju).

Hugs 'n kisses! x