Wednesday, April 25, 2012

Be Yourself

Täna oli meil erialakoolitus toiduhügieeni kohta. 5 h jutti. Saime ülihuvitavaid asju ja fakte teada ning kuigi algusosa koolitusest oli mul kergelt unine olek, siis teises pooles olin juba täiesti ärkvel. Nagu Iti täna Riini isa autos ütles, siis tegelikult on meil üpriski lahe ja kasulik eriala ning teadmised ei tule kasuks mitte ainult  tulevases töökohas enda ametipostil, vaid ka igapäevaelus. Homme kümneks lineaari harjutustundi, siis on paus ja hiljem mikro-makro eksamikonsultatsioon. Siis tulevad mõnusalt pikad 6 puhkepäeva enne eksamit, mida segab esmaspäevahommikune lineaari loeng. Oh, jah! Nüüd ei pea enam kolmapäeviti koolis käima ja neljapäevad jäävad ka peale kolmandat maid tühjaks. Jippiduu!!! Ainult esmaspäeval ja teisipäeval peab reisi TTÜsse ette võtma.

Sain mikro-makro KT punktid ka teada ja õppejõud oli kogemata 10 p vähem summaks kirjutanud, seega hea, et üle lugesin ja õiglaselt teenitud punktid kätte sain.
Eile käisin õues, kui õhtul koju jõudsin, oli CL järjekordne poolfinaali mäng Londoni Chelsea ja FC Barcelona vahel. Kunagi olin tulihingeline Chelsea toetaja, aga millegipärast pole ma nende mänge juba pikemat aega jälginud. Barcelonas mängivad osad mängijad, kes mulle meeldivad, seega oli mul tulemuse suhtes tegelikult üsna ükskõik. Edasi pääses Chelsea, kes vääris seda võitu vaat et rohkemgi, arvestades, et nad mängisid enamiku ajast Terryta kümnekesi ühe maailma parima meeskonna vastu (kelle esinina on vist viimasel ajal vormist veits väljas) ja suutsid lõppkokkuvõttes võita 3:1. Tänaõhtuses kohtumises on vastakuti Madrid Reali ja Müncheni Bayerni meeskonnad. Hoian pöialt sakslastele, kuid väljakueelis on Realil ning statistika räägib ka väidetavalt nende kasuks. Siiski oleks mõnus näha veidi tagasihoidlikumat finaali, kus esikohal pole mitte näitlemisoskus, mis tahes-tahtmata lõunamaades tavaks on saanud, seega oleks parem, kui finaalis on Kesk-Euroopa meeskonnad, kuid eks näis, kuidas läheb. Kumbki võitluseta alla ei vannu. Tegelt mu jutu mõte polnud rääkida jalgpallist kui spordialast, aga nagu minule kohane, ei suuda ma jalgpallist rääkides tagasi hoida (või raamatutest, oh, god!). Tahtsin hoopis öelda seda, et eile oli terve perega jalgpalli vaatamine, mis oli isegi täitsa mõnus :)

Homme läheme võib-olla kuhugi välja. Vaatab veel. Reedel on igal juhul Liisi sünnipäeva tähistamine (homme on õige sünna, seega palju, palju õnne sulle, kallis, ja magusat sünnipäeva :)), mis tuleb kindlasti vahva ja mõnus.

Goodreadsis olen kunagi ära märkinud järgmise tsitaadi, mis mulle väga meeldib, ja soovitan seda põhimõtet ka järgida, meeles pidada :)

“Those who mind don't matter, and those who matter don't mind.” ― Bernard M. Baruch