Tuesday, May 29, 2012

Õpin hetkel homseks materjaliteaduse eksamiks ja mõtlen juba vähemalt sajandat (või rohkemat) korda, miks ma TTÜ'sse õppima läksin???? Tipikas on siiski tegija ja annan endast siiski parima, et kogu see jama homseks selgeks saada, kuigi kui aus olla, siis on mul polümeerid, amorfsed, metalsed jne ained kõik peas segamini juba ja ma ei suuda isegi terase tüüpe, vormimise meetodeid ja sulamite töötlust jms meenutada. Why the hell did I choose this Uni?? I have no idea. Ok, ma tahan selle homseks selgeks saada, et see jama juba läbi oleks, siis ei pea viimasele eksamile ümber registreerima. Kusjuures osa materjali on isegi suhteliselt põnev, aga osa on jälle selline ukulsaksiajsuhdeu, et oi-oi-oi. Väss on peal ja eurgaushiash.. Ma ei oskagi midagi öelda. Hmm.. Kui ma midagi ei tee/õpi, siis ma ei saagi selgeks, seega ma tegelen edasi selle ukulsaksiajsuhdeu'ga.