Sunday, January 15, 2012

Umbes nädal tagasi küsis õde msn's (jaaaa, ma tean, väga mõttekas, et elame kõrval tubades, aga suhtleme msn'i teel, selle asemel, et teineteise ustele koputada ja rääkida), et kas olen nõus talle võistlusteks midagi punuma. Helerin tegeleb iluvõimlemisega (varem rühmvõimlemisega võimlemisklubis Piruett, nüüd kuskil mujal.. Elegance'is vist). Emm.. Põhimõtteliselt olin nõus jah. Eile õhtul siis tekkis arutelu, et mis värk on? Kas ma teen siis või ei tee. Tüüpiline mina: puiklesin vastu, kuigi tegelt olin nõus. Õde lubas siis hommikul pool 8 mind äratada. Issi küsis eile (salaja, tho, see polnud vist nii salaja lõpuks), et kas ma ei taha minna võistlusi vaatama, et lähme koos hiljem sinna ja siis tuleme enne lõppu ära. Olin nõus. Täna hommikul oli üllatus suur, kui issi mind kolmveerand üheksa äratas. Mõtlesin küll hetkeks, et wtf, kas ma tõesti punusin õele midagi ja ma ei mäleta mitte midagi sellest??!!?! Ok, käisin pesus, sõin. Istusime autosse ja ema helistas, ütles, et Helerin alustab 11.30, et me käiks poest läbi ja siis tuleks. Sõitsime TTÜst ka läbi, tagastasin esimese semestri õpikud. Jee, sain autoga sõita. Läksime Järve Selverisse ja lõime aega surnuks. 11.20 astusime kooli, kus võistlus toimus, sisse ja voila! Muusika läheb käima ja seisame issiga ukse peal ning Helerini kava algab. Tuli välja, et asjad liikusid ettenähtust kiiremini ja see oli juba õde teine kava ning me ei näinudki esimest :( Andsime Helerinile šokolaadi ja sõitsime koju. Käisime lihapoest ka läbi, issi teeb praegu hakkliha, õhtul saab kotlette :)

Väga random, aga ma sain eile täiega kurjaks. Kanal 2 pealt pidi tulema "P.S. I Love You", mis on üks mu lemmikuid filme, aga ei! Muidugi oli neil mingisugune tehniline viga ja ma ei näinudki seda. Lol, kuna peaosas on Gerard Butler ja Hilary Swank, aga kuna tehnilise vea tõttu ühte Butleri filmi ei saanud näidata, siis pandi teine peale. Ülirandom. Pierce Brosnanil on lahe aktsent. See film oli väga wth igal juhul.




Kohe algab X-factor USA, vaatan seda ja joon kakaod. Kuigi mulle ei meeldi vaadata, kui tean, kes võidab, agaaaa nad laulavad tõesti hästi ja Astro on meganumpsik, I must say. Väljas on väga libe, olge ettevaatlikud! Kalli!