Thursday, January 12, 2012

Hello, 2012!

21.12.12. Lugesin voodis raamatut ja ühel hetkel helises telefon. Henri ja Rauno helistasid, kutsusid välja. Kui nad poleks nii palju peale käinud, siis poleks vast läinud, aga otsustasin siiski mineku kasuks. Sõitsime ringi ja olime Henri pool ning rääkisime juttu. Poole 3 ajal jõudsin koju.

22.12.12. Magasin öösel 4 h, sest otseloomulikult ei saanud ma ju magama minna, kui öösel koju jõudsin ja lugesin poole kuueni raamatut. Ärkasin paar minutit enne Henri kõnet, olime eelmisel õhtul kokku leppinud, et lähme käime koolis (SG) ja Lummari juures. Neu ja Henri olid juba koolis, aga tuli välja, et Lumisted polnud, Viljaste oli ka haiguslehel vms, ainus, keda nägime, oli Läänesaar. Mortenit nägin ka, kallistasin ja soovisin palju õnne. Ma polegi väga ammu nende seltskonnast kedagi näinud peale Silveri, keda näen nädalas vähemalt korra, kuna käime mõlemad TTÜs. Kuna me ei viitsinud niisama ka koolis olla, jalutasime väljas ja läksin koju. Päeval sõitsime Henri, Kristiina ja Karliga linna jõulukinke vaatama. Õhtul võttis Neu mu peale ja läksime Henri juurde filmi vaatama. „In Time“ oli pealkiri vist. See JT ja Amanda Seyfredi film (appikene! see naine on nii-nii nunnu lihtsalt). Karmen, Kristiina, Oskar olid ka Henrikal, hiljem tulid Rauno S ja Kriss ka, Karl ja Taavi tulid SG jõuluballilt. Poole ühe ajal tõi Neu mind koju.


23.12.12. Pakkisin jõulukinke. Õhtul sain suure üllatuse osaliseks, Siki tuli meile, et juttu puhuda ja „Vampire Academy“ raamatud võtta ja Triinu tuli ka! Jeeeii!!!! Võõramaalane saab tema kohta juba öelda. Varsti pool aastat juba Walesis elanud. Imetlen teda! Julge ja hakkaja tüdruk :) Muidugi palus mu isa just siis seeni puhastada ja neid küpsetamiseks ette valmistada (hallitusjuust+peekon), kui Sirle ja Triinu meile jõudsid. Rääkisime hiljem veel mitu tundi minu toas juttu, sõime küpsist ja Triinu ning Siki jõid teed (ma ei pea end just eriliseks tee joojaks, pigem kakaod, kui midagi muud). Sirle sai vanaema kingi jaoks meil fotod prinditud ja võin selle õhtu lugeda kordaläinuks. Hiljem vaatasin „Üksinda kodus 2“ ja jõin glögi. Lol, istusin söögitoas ja vaatasin sealt, ülejäänud perekond tundis end mugavalt elutoas. Naersin omaette vähemalt 5 min järjest ja mu pere naeris minu üle. No what the hell?!! „Üksinda kodus“ 1-2 võib pidada klassikaks ja kuidas ma saan mitte naerda. Pärast nii mitut aastat on see ikka veel naljakas.

Oh, come on! It's the greatest Christmas movie everrr, and always will be, for me, at least!

26.12.12. Öösel oli jube tuul. Läksime Donna hauale (Jõelähtmes on lemmikloomade klamistu, mu suguvõsast paljud on sinna lähedale inimeste surnuaiale maetud, seega suhteliselt lähedal üksteisele). Vahel tuleb mul väga „emo“ tuju peale, kui Donnale mõtlen, kuigi enamjaolt meenuvad vaid ilusad ja head mälestused, siis vahel võtavad kurbus ja tuimus mu üle võimust ja sel hetkel soovin, et saaksin Donnaga koos olla. Kõige rohkem soovin, et oleksin saanud temaga õigesti hüvasti jätta. Igatsen teda. Nii väga. Pärast surnuaial käimist läksime Kristi poole ja veetsime õhtupooliku seal.

27.12.12. Päev algas nõmedalt ja aina nõmedamaks läks, aga ühel hetkel pöördus kõik ja kokkuvõttes oli väga tore päev: Liis tuli meile. Poole kolme ajal läksime õega rongijaama vastu talle. Käisime poes. Viie ajal tulid Neu, Henri, Kristiina, küpsetasime ühiselt pitsat. Karl tuli ka. Mängisime ALIASt (Liisiga võitsime). Hiljem mängisime seda silt otsa ees mängu. Arvasin täiesti lampi nt esimese korraga mõned enda omad ära nii, et Neu, kes järgmisena pidi küsima küsimusi, ei saanudki kohe küsida. Vaatasime sporditähtede galat ka (vms). Hiljem läksime Henri poole, vaatasime „ X-men: First Class“, täiega lahe oli. Katniss (ok, ok, ma tean, et tegelt on see Raven või Mystique, call it however you want, aga minu jaoks on Jennifer Lawrence Katniss Everdeen.. juba sellest hetkest peale, kui nad ta castisid, she's amazinggg!) läks pahadega :( päris Katniss poleks kunagi läinud. Poole nelja aeg jõudsime Liisiga koju. Btw, ma tahaks nüüd ülejäänuid X-meeste filme näha, see first class oli awesome!!!


31.12.12. Vaatasin „Breakfast at Tiffany’s“. Pretty much loved it! Naljakas mõelda, millised filmid vanasti olid ja kuidas nt kasvõi ekraanil armastust avaldati, kaasajal on kõik ikka hoopis-hoopis teistmoodi. + mida rohkem ihu paistab, seda „seksikam“ on, eks? Kuidas kellegi jaoks. Tegin reklaamipauside ajal tuunikalapirukat. Aastavahetuse veetsin Kristi ja Raini pool (Kristit polnud kodus). Mängisime Aliast ja võitsime õega napilt ema ja Terje ees. Valasime tina ka (üliammu pole valanud) ja ma ei mäleta, mis kuju ma varju pealt vaadates sain, aga tundus paljutõotav. Vaatasime üleval Terje ja Ermeni pulmaalbumit ja naersime, kuna Rain näitas, et Andreas oli igal pildil eee.. well Terje ja Ermeni special momente segamas. Andreas ja Rain mängisid „Call of Duty’t“, aga õnneks mitte terve aja, seega saime õega nendega olla. Uut aastat ei saanud ma kahjuks vahuveiniga tähistada, sest olin kaine rool, nagu viimase nädala jooksul kombeks oli saanud, kuid sain maitsta imehead toorjuustu-sidruni kooki. See tuletab mulle meelde, et peaksin Terje käest retsepti küsima. Poole viie ajal jõudsime koju, viiest magama. Ärkasin järgmisel päeval poole kahest, tho, terve pere ärkas umbes sel kellaajal. Vaatasin päeval „Puhkus Roomas“ and oh, god!! Gregory Peck on uskumatult kena meesterahvas ja Audrey Hepburni kehastus printsessist oli minu jaoks muljetavaldavam kui Holly Tiffany’st. Imeilus naine siiski, no doubt in that.
Gregory Peck. An absolutely gorgeous man! Btw, ta mängis
peaosa ka filmis "To Kill a Mockingbird", kehastades Atticust.

12.01.2012. Keemia eksam. Nüüd on see siis möödas, minu esimene eksam ülikoolis ja õnneks sel semestril rohkem ei tule ka. Saan nüüd puhata ja akusid laadida enne järgmist, västitavat semestrit. Eksam ise oli suhteliselt kerge, kuigi kahtlesin mõningates kohtades, loodan, et väga hullusti ei läinud. Enne töö ära andmist arvutasin kokku punktid, mis saaksin kõige hullema stsenaariumi järgi ja läbi ma vist ei kuku (fingers crossed!!). Praegu söön Kinderi Schoko-Bonse ja nom-nom, megahead on. Järgmine reede Krissu sünnale. Palju õnne, armsake! You deserve all the happiness in the world and beyond that! Love you, cupcake!