Sunday, February 3, 2013

In The Morning Light Let My Roots Take Flight

Jaaa nagu alati, mu posituste pealkirjad ei seostu kuidagi postituste sisudega. I think.. Igal juhul oli mul tahtmine Imagine Dragonsilt midagi teiega jagada, kuna ma lihtsalt ei suuda päevagi minna tervet albumit kuulamata. Love 'em. Kui ma saaks panna kokku endale meelispärase mitmepäevase muusikafestivali, siis näeks esinejate nimekiri tõenäoliselt välja selline:
  1. The Script
  2. Snow Patrol'
  3. Coldplay
  4. Florence and the Machine
  5. Ed Sheeran
  6. James Arthur
  7. Eminem
  8. Daughtry
  9. OneRepublic
  10. Alicia Keys 
  11. Ellie Goulding
  12. Ewert and the Two Dragons
  13. Imagine Dragons
  14. Kings of Leon 
**Kui kõik eelnevad on täisti suvalises järjekorras, siis Kings of Leon ja Imagine Dragons oleksid viimased lavale astujad, sest KoL on mu maaaaaailma lemmikuim bänd ja Imagine Dragons on hetkel vähemalt teisel kohal, kuigi kõik loetelus olevad muusikud on ägedad ja kuuluvad minu igapäevasesse playlisti.

Ausalt öeldes ma ei teagi, millal viimane postitus oli, aga ilmselt väga kaua aega tagasi nagu see tavaks on kujunenud. Jõulud veetsin perega Saaremaal. Aastavahetusel olime Karli juures ja käisime pargis rakette vaatamas ja sõpru-tuttavaid kallistamas. Jaanuaris oli sess, sain kõik eksamid neljad. Viimased viis päeva hingasin ja elasin rakendusstatistikat ja eluski ei taha enam midagi statistikast kuulda. Sel semestril on ainult 4 ainet, aga kõik on suuremahulised ja 2 erialaainet on ka keemiate kõrvale, yay! Enamik vabast ajast möödus jaanuari lõpus tööl käies ja I have no idea, kuidas ma ülitiheda tunniplaani kõrvale tööl käimise mahutan, sest juba praegu on käed-jalad kooli puudutavaid tegemisi täis.

Enne sessi lõppu oli Krissu sünna ka. Lahe oli, Karl, Raunod, Henri, Kristiina, Kriss, Stiina, Oskar, Siki, Elis ja co olid ka kõik seal lisaks veel paljudele. Heh, mulle meeldib, kuidas Krissu ütles, et ega ta palju inimesi ei kutsunud ja kui me Sikiga sinna jõudsime, oli pool maja rahvast täis nagu alati. 

Siki ja Liisiga käisime sel neljapäeval TTÜs peol. Üle pika aja ütleks selle kohta. Enne käisime kuskil Siki mingi sõbra sõbra pool istumas. Ja öösel oli päris fun, aga väsitav seiklus Oskari, Rauno ja Sikiga koju saada. Kaspar ja Liis saatsid meile enda takso järgi, kuna täiesti võimatu oli taksot saada, mis linnast välja sõidaks.

Reedel käisime Lummari sünnipäeva puhul vanade klassikatega õnne soovimas ja astusime päris paljude õpetajate juurest läbi ja rääkisime juttu. Pidin kella kaheks TTÜsse loengusse minema jaaaa see oli huvitav kogemus. Ma arvan, et seal loengutes ma enam käima ei hakka, kui just KT-d või miskit pole.

Eile päeva veetsin voodis lugedes, sest ma pole nii ammu midagi head lugenud ja õhtul käisin Henri juures Karli, Kristiina, Kristeli, Oskari, Krismari ja Stiinaga. Mmmmm... Mis veel? Polegi midagi vist. Hmhh.. Aa, meil tuleb Sikiga võib-olla mu senise elu kõige ägedam suvi, kui kõik 100% õnnestub. Kui ei, siis mõtleb midagi muud välja. Järgmine nädalavahetus Krismari sünnale. Eile sai Henri pool naerda kingiideede üle. Let's just say, et Krismaril nende üle piinlik ei hakkaks. Ma arvan.. Vähesed asjad panevad teda piinlikkust tundma, kui üldse.

Aga kuna ma pean pragu biokeemiat õppima ja referaati tegema ning esitlusi koostama, siis I better go. Olge mõnusad ja ilusat veebruari algust:)