Saturday, July 28, 2012

Update #1

Ma tean, et peaksin midagi kirjutama, sest ma pole nii ammu seda teinud, aga ma lihtsalt ei suuda, jaksa, pole piisavalt motiveeritud. Igasuguseid muid põnevaid asju on teha ja see blogi on nii teisejärguliseks muutunud. Kahjuks. Millalgi lähiajal kirjutan paar sõna mõningate kuupäevade taha ja lisan rohkem pilte, sest pildimaterjal kõneleb paremini kui täiesti random jutt, niikuinii pole mul midagi tähtsat ja arukat hetkel öelda, mõtted on hoopis kuskil fantaasiamaailmas ja suve temperatuuridega vist ära sulanud/aurustunud. Praegused hetked koosnevad peamiselt tööl käimisest, lugemisest, perega olemisest ja vahel ka sõpradega väljas käimistest. Sikiga olime just eelmisel nv'l näiteks kinos ja linnas. Aga sellest pikemalt juba järgmisel korral, ütlen vaid, et minge The Intouchables'i vaatama, mis oli täiesti võrratu ja varsti saate mõningat uut materjali siia lehele. Järgmise korrani! xx

P.S. So You Think You Can Dance'i uus hooaeg on sick!!!! Ja ma ei tea üldse, kelle poolt olla, sest nii palju lemmikuid on. Ja nüüd on Step Up 4 ka kinos, jeee